Retur și garanție

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen 14 zile calendaristice de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile OG 34/2014.

Modalități de retur:

Pentru retur expediați un email la [email protected]. Această solicitare se face înaintea expedierii coletului.

În cazul trimiterii unei cereri de returnare a contravalorii vă rugăm să completați codul IBAN, Banca și numele proprietarului de cont.

Produsul returnat trebuie să fie în starea în care a fost primit, fără a fi deteriorat sau purtat, însoțit de etichetele originale și factura în original ( în cazul comenzilor cu un singur produs ), pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
*** În cazul comenzilor cu mai multe produse, puteți atașa o copie a facturii.

Orice semn de uzură existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare.
*** Din motive de igienă NU SE ACCEPTĂ PENTRU RETURNARE ciorapi (șosete).

Înlocuirea produsului returnat se face cu un altul similar sau diferit, însă cu aceeași valoare de achiziție sau mai mare. În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, presupunând o schimbare de culoare sau mărime, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

Trimiterea coletului retur se face prin orice firmă de curierat rapid, iar costurile aferente sunt suportate de client (taxa de transport pentru returnarea produsului către Radical Wear SRL+ taxa de transport pentru trimiterea produsului schimbat către client)

Returnarea contravalorii produsului se va face în termen de 10 zile lucrătoare prin ramburs bancar, după primirea cpletului de retur și a datelor complete pe email la [email protected].

Produsele care nu sunt conforme din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate.

Nu primim retururi prin Poșta Română ci doar prin firme de curierat rapid.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul prezintă defecte, vă rugăm sa ne contactați in maxim 24 ore printr-un email la adresa [email protected], pentru a remedia această neplăcere. Pentru înlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurată de Radical Wear S.R.L.

Garanția se acordă pentru 30 de zile de la data cumpărării produsului.

Produsele care urmează a fi schimbate/returnate în perioada de garanție se trimit la sediul Radical Wear S.R.L., însoțite de o copie a facturii care atestă cumpărarea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de către Radical Wear S.R.L., după constatarea defectului și a modului de manevrare. Trimiterea produselor defecte se face după anunțarea în prealabil pe email la [email protected], specificând exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării recepției.

Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitoare la acest tip de defecte nu va fi luată în considerare. Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Radical Wear S.R.L. este exonerată de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauza au fost manevrate sau depozitate în mod necorespuzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, șocuri mecanice, termice sau de orice natură sau au intrat în contact cu substanțe care le-au cauzat deteriorarea. Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.

Shopping Cart